citroen-club.info

Ситроен Клуб
Текущее время: 15 окт 2019

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 8 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2010 
Не в сети

Зарегистрирован: 10 янв 2007
Сообщения: 784
Откуда: Kyiv, Academcity
Модель автомобиля: Berlingo B9 1.6HDi
Довго думав де б написати невеличкий звіт про свою подорож до Німеччини і вирішив примостити його тут. Машина у мене з клубною наклейкою, то, значить, і подорож була клубна з кількістю учасників-1.

Така вже у мене робота, що дозволяє час від часу виїхати до колег з Німеччини. Попередні 5 разів туди і назад добирався автобусом. Даний спосіб набрид до неможливості-багато народу навкруги, незручно спати вночі і часто видьоргували для точкової перевірки речей (мабуть схожий на контрабандиста :-) ).

Цього разу вирішив поїхати на своїй машині.
Місце призначення-місто Юліх, що близько 40 км на певденний захід від Кьольна. Протяжніст маршрута в один бік-близько 1900 км. В моїх планах дорога мала би зайняти 2 дні із зупинкою на ночівлю. В машину залив омивайки, купив ще один вогнегасник (ну щоб було), свіжу аптечку і набір лампочок. Кількість членів екіпажу-1 чол.
За місяць до подорожі інтенсивно лазив по Інету для формування чіткої картини експлуатації авто на газу за кордоном та особливостей ПДР. В якості дороговказа був використаний КПК АСУС 639 з програмою IGo Amigo.
Час "Ч" настав. 29 вересня надвечір поїхав спочатку до одних родичів в Радомишль, щоб помити авто і забрати запаску і того ж вечора поїхав до інших родичів в Житомир, де заночував. О 7 ранку двинув в бік західного кордону України.
Дорога в напрямку Рівне і далі до Львова в суперовому стані. Одне погано-її ще будують. Відповідно, обмеження швидкості і часті засідки "любих друзів". В Шегені був десь в 16.30. Хоч черга і не була дуже довгою, проте простояв на кордоні чотири з половиною години :de_vil: В Польщу заїхав коли вже було темно і йшов дощ. От тут і розпочалося пекло для мене-помітив, що у мене проблеми з перемикачем поворотів. Вони блимали всього два рази і все. Але вибору не було, потрібно було їхати далі. Перші 50 км перебував у стані якоїсь розгубленості-дорогу було видно погано (дощ), якісь дивні знаки руху по смугах і багато населених пунктів з не зовсім зрозумілим для мене обмеженням швидкості. А ще страх, що я на чужині і чекати на швидку допомогу вже не приходиться. Після 100 км прийшла впевненість в ситуації. Став практикувати присідання на хвоста місцевим. Це полегшило ситуацію з обмеженнями швидкості. Десь о 23.00 втома дала про себе знати і я зупинився на ночівлю на якійсь заправці з парковкою. Ночувати вирішив в авто в багажнику, склавши задні сидіння. Це було моєю помилкою. Чесно кажучи,замерз від холоду, що йшло від металу підлоги, хоча його і утеплював ковриками і курткою.
Десь о 4 ранку продовжив свій марафон. Через близько 100 км розпочався автобан і їхати стало веселіше і швидше.
У Польщі на А4 автобані є платна ділянка в 40 км. Її сенс я досі не можу зрозуміти. Справа в тому, що після цих 40 км йде точно такий самий автобан ще 200 км, але безкоштовний. О котрій годині заїхав в Німеччину чомусь не відмітив. В пункт призначення прибув в 22.00. Останні 70 км їхав в дощ. Народ по автобану навіть в дощ іде більше 100. В мене не вийшло, бо реально погано було видно куди їхати. Всю дорогу проїхав на газу. В Польщі операторами газових колонок були такі симпатичні дівчата, що аж жуть. Саме цікаве по газу розпочалося в Німеччині-там на колонках з газом самообслуговування. Мені повезло, що передімною машину задував німець, з яким можна було поговорити англійською. Він мені троха розповів про саму процедуру і навіть позичив перехідник під мій штуцер. Далі по Німеччині на заправках я просив перехідник на касі-давали без проблем.
Готуючись до поїздки я роздумував про мою швидкість на німецькому автобані. Схилявся до швидкості в 110. Але коли справа дійшла до реального автобану, то тут і думати нічого було. Крейсерська швидкість була під 120 і місцями на обгонав розганяв до 140. Швидше їхати було вже не комфортно-дуже сильний гул від двигуна. Максимально машину розганяв до 151 км.
Начитався в Інеті багато страшилок про автобани, а на справді чорт виявився не таким вже й страшним, як його малюють.
Трошки втомився вже набирати. Нехай це буде кіцем частини 1.
Завтра наберу частину 2- Поїздка в Амстердам.

_________________
Оскільки на цьому форумі немає можливості його технічно розвивати було прийнято рішення його залишити та перейти на більш сучасний і з більшими можливостями для обміну досвідом сайт

http://citroen-ukraine.club

запрошую приєднуватися до нас!


Последний раз редактировалось -Leonid- 11 авг 2015, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2010 
Не в сети

Зарегистрирован: 10 янв 2007
Сообщения: 784
Откуда: Kyiv, Academcity
Модель автомобиля: Berlingo B9 1.6HDi
Ще трошки фоток з місця тимчасової дислокації мене і Берлінго.


Вложения:
Комментарий к файлу: Нова парковка для Берлінго і один з сусідів.
4.jpg
4.jpg [ 62.23 Кб | Просмотров: 4427 ]
Комментарий к файлу: Поїхав в гості до свого китайського кореша в Аахен, Німеччина
5.jpg
5.jpg [ 64.48 Кб | Просмотров: 4427 ]

_________________
Оскільки на цьому форумі немає можливості його технічно розвивати було прийнято рішення його залишити та перейти на більш сучасний і з більшими можливостями для обміну досвідом сайт

http://citroen-ukraine.club

запрошую приєднуватися до нас!
Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2010 
Не в сети

Зарегистрирован: 31 июл 2009
Сообщения: 2414
Откуда: Киев
Модель автомобиля: Berlingo 1.9d
Вопрос: 2
Молодчина!
Лёня больше подробностей!
честно говоря одному на такое решится не каждому дано.

_________________
Изображение
http://microbus.net.ua


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 17 ноя 2010 
Не в сети

Зарегистрирован: 10 янв 2007
Сообщения: 784
Откуда: Kyiv, Academcity
Модель автомобиля: Berlingo B9 1.6HDi
Частина 2 - поїздка в Амстердам

Коли збирався до Німеччини, то поставив собі два головних завдання по культурній програмі - Амстердам та Париж. Але на місці зрозумів, що потрібно визначитись з чимось одним. Важко було не стільки фінансово, скільки організаційно. Вибір пав на Амстердам - дуже багато контроверсійних речей про нього прочитав. До нього їхати потрібно було 300 км, а по часу не більше 3-х годин. На культурну програму відвели два дні уікенду.

В сам Амстердам на машині їхати дуже погана ідея і всі, хто хоч трошки цікавився цим питанням, будуть відмовляти від цього. Там дуже дорого і важко паркуватися. Тож місце для парковки визначив готель. Забронювали готель в невеличкому курортному місті Цандворт (Zandvoort). Сюди доїхали на авто, а звідси вже на електричці до Амстердама. Що кидається в око при поїздках на авто по Голандії, так це обмеження швидкості, які майже всі дотримуються. Навіть німці бояться голандських штрафів за перевищення швидкості. Дуже дивно спостерігати і їхати 50 км по місту. Як в казці якійсь. На деяких дорогах також дуже не розженешся, бо обмеження 100 км. А вище 120, то взагалі не можна. А дороги в суперовському стані і освітлені. Помітив, що на трасах ліхтарі живляться не від центральної електромережі, а стоять періодично електрогенератори. Ще одна особливість Голандії-це труднощі з парковкою. Навіть в маленькому містечку важко знайти місце для бесплатної парковки. Ще там дуже дорого мати авто, бо високі податки. Проте був здивований великою кількістю нових і дорогих авто. Мабуть багато народу працює в "тіні" :-)
Походили, побродили і поплавали по Амстердаму. Прикольне місце. Сфоткався біля велетня СХ. Машина мабуть метрів з 5 в довжину. А ще бачив "сітроени Фантомаса" DS-и.
На наступний день сходили до моря, яке Північне (кажуть, там навіть влітку холодно купатися) і поїхали до Харлема (Haarlem) на авто. Запаркував своє газоване авто в підземному паркінгу. Ніяких знаків, які б це забороняли не бачив. Розрахунок за парковку повністю автоматизований. Довелося одного голандця розпитати про процедуру, а то самому важко було зрозуміти, хоча все виявилося просто. Перед шлагбаумом нажимаєш на кнопку і тобі видають талон. При виїзді йдеш до атвомата і сунеш туди цей талон. На табло висвічується сума, яку потрібно в автомат закинути і повертають тобі талон. Йдеш до машини і їдеш до шлагбауму на виїзді і суєш уже в нього талон і шлагбаум піднімається.
В Харлемі стався облом з КПК - не хотів запускатися. А без навігатора я, взагалі, не мав жодного уявлення як звідти виїхати на автобан і далі в Юліх. Але через 20 хв всіляких танців з бубном він все таки стартонув і ми поїхали в Заансе Сханс (Zaanse Shans). Це по-типу нашого Пірогово. Тільки там млини і старі сільські будиночки. Прикольне місце. А звідти вже поїхали назад в Юліх. По дорозі додому стався приємний випадок. Мене обганяв СААБ з бельгійськими номерами і в салоні махали нашим двоколором. Помітив це я вже в кінці обгону. Потім я вирішив їх обігнати (вони мабуть навмисно їхали не більше 120) і там два хлопці, видно, були з України, бо мали мініатюру прапора України. Я вже і сам їм рукою помахав. А потім вони мене ще раз обігнали, ми помахали один одному і СААБ поїхав на нормальній для СААБ швидкості :-):

Далі буде.


Вложения:
Комментарий к файлу: вело для рибок
6v.jpg
6v.jpg [ 44.53 Кб | Просмотров: 4403 ]
Комментарий к файлу: на Амстердам
7.jpg
7.jpg [ 44.07 Кб | Просмотров: 4403 ]
Комментарий к файлу: а тут обмеження 100 км
8.jpg
8.jpg [ 41.96 Кб | Просмотров: 4403 ]

_________________
Оскільки на цьому форумі немає можливості його технічно розвивати було прийнято рішення його залишити та перейти на більш сучасний і з більшими можливостями для обміну досвідом сайт

http://citroen-ukraine.club

запрошую приєднуватися до нас!
Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 17 ноя 2010 
Не в сети

Зарегистрирован: 10 янв 2007
Сообщения: 784
Откуда: Kyiv, Academcity
Модель автомобиля: Berlingo B9 1.6HDi
далі фотки


Вложения:
Комментарий к файлу: це я.
9.jpg
9.jpg [ 48.29 Кб | Просмотров: 4403 ]
Комментарий к файлу: велетень СХ
10.jpg
10.jpg [ 78.02 Кб | Просмотров: 4403 ]
Комментарий к файлу: чудеса парковки в Амстердамі
11.jpg
11.jpg [ 145 Кб | Просмотров: 4403 ]

_________________
Оскільки на цьому форумі немає можливості його технічно розвивати було прийнято рішення його залишити та перейти на більш сучасний і з більшими можливостями для обміну досвідом сайт

http://citroen-ukraine.club

запрошую приєднуватися до нас!
Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2010 
Не в сети

Зарегистрирован: 10 янв 2007
Сообщения: 784
Откуда: Kyiv, Academcity
Модель автомобиля: Berlingo B9 1.6HDi
Частина 3. Заключна.

Пройшов місяць і настав час збиратися назад додому. Перемикач світла, як робив незадовільно, так і продовжував. (Хоча зараз ця проблема вже себе не проявляє. Але я, все одно, буду знімати ковпачок та інспектувати контакти).
Зранку 30.10.10 зпакував машину, взяв у руки КПК і став запускати навігатор. А тут сталося те, не хочеш і думати-КПКашка зависла. Да так серйозно, що наіть танці з бубном і протягом години нічого не дали.
Було прийняте рішення-швиденько купити навігатор, а то час йде. Наряг я свого житлоздавача, щоб той показав мене дорогу до нормального магазину з нормальними навігаторами. Поїхали ми аж в інше місто за 12 км від Юліха. З картою Європи і України був лише акційний Гармін Нюві 1350Т за 150 європейських рублів. Жаба троха давила, але вибору осбливо не було. Таким чином, замість запланованих 8.00 ранку, на автобан я виїхав в 11.30. А в 02.30 ночі 31.10.10 я вже був за 50 км від українського кордону. Тобто, за по їхнім дорогам за один раз проїхав 1330 км. Для порівняння, в Україні за одни раз я зміг максимально проїхати 890 км (Київ-Феодосія). Спробував переночувати в готелі, але в такий час мені ніхто двері не відчинив. Ну що ж, заночував в авто. В цей раз я вирішив спати на задній сидушці. І знаєте, вийшло досить комфортно. Звичайно, спав у спальному мішку.
Навігатор якимись сільськими дорогами привів мене на пункт пропуску "Краковець". Півтори години часу, невеличка боротьба з митниками за свої речі в авто і я вже на території України. В 18.00 вже був у Житомирі. Між Рівне і Житомиром зупинили за перевищення швидкості. Від протоколу вдалося відмовитися через...., ну самі розумієте. Це був би мій перший штраф за 6 років.
Що можна сказати в заключення: Берлінгос нормальна машина для дальняка. В цілому, по машині у мене немає нарікань-її потрібно було їхати, вона і їхала. По газу скажу, що ніякої різниці в роботі двигуна на "їхньому" і "нашому" газу я не відчув. Середні витрати по автобану при 120 км були біля 10 л/100 км. Середня ціна газу по Польщі - 2.5о злотих і по Німеччині - 0.7 євро. Мені навіть давали посилання на заправку в Бельгії (30 км від Юліху, Німеччина), де можна було задутися по 0,45 євро за літру. Але мене і 0.7 влаштовувала.
Які відмінності в правилах помітив: 1. Рух по колу. Знак приоритету при русі по колу має дещо інший вигля, ніж у нас.
2. Знак, що показує зону обмеження швидкості руху. Він діє на всіх вулицях, в якому б напрямку ти не їхав, до поки ти не побажиш скасування такого знаку. Таких знаків багато в Голандії.
3. Обгон і випередження з правого боку заборонений. Інколи з першої правої смуги переходив в третю ліву, щоб обійти машину на середній смузі. Але таке дуже рідко було. Коли робиш обгон в крайній лівій, то народ за тобою просто чекає коли ти закінчиш обгон. Ніяких тобі "сварщиків". Машин, які б рухалися під 200 також мало.
Нащастя, контактів з поліцією не було.
Ось так, я за 31 день наматав 4 500 км через три країни Європейського союзу.

Якщо комусь буде цікаво уточнити якісь деталі, то, будь ласка, задавайте.


Вложения:
Комментарий к файлу: Я думаю, що всі зрозуміють, що чоловіки там роблять.
12.jpg
12.jpg [ 96.62 Кб | Просмотров: 4370 ]
Комментарий к файлу: "Квартал Червоних ліхтарів". Цим все сказано.
13.jpg
13.jpg [ 74.33 Кб | Просмотров: 4370 ]
Комментарий к файлу: Це не склад вело, просто стоянка. Таких рядів там було 3.
14.jpg
14.jpg [ 99.75 Кб | Просмотров: 4370 ]

_________________
Оскільки на цьому форумі немає можливості його технічно розвивати було прийнято рішення його залишити та перейти на більш сучасний і з більшими можливостями для обміну досвідом сайт

http://citroen-ukraine.club

запрошую приєднуватися до нас!
Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2010 
Не в сети

Зарегистрирован: 10 янв 2007
Сообщения: 784
Откуда: Kyiv, Academcity
Модель автомобиля: Berlingo B9 1.6HDi
ще троха фоток.


Вложения:
Комментарий к файлу: "Газоване" авто в підземному паркінгу-нема проблем.
15.jpg
15.jpg [ 55.05 Кб | Просмотров: 4370 ]
Комментарий к файлу: Знак, який позначає кордон держави.
16.jpg
16.jpg [ 43.16 Кб | Просмотров: 4370 ]

_________________
Оскільки на цьому форумі немає можливості його технічно розвивати було прийнято рішення його залишити та перейти на більш сучасний і з більшими можливостями для обміну досвідом сайт

http://citroen-ukraine.club

запрошую приєднуватися до нас!
Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 20 дек 2010 
Не в сети
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 05 окт 2006
Сообщения: 914
Откуда: Кривий Ріг
Большое спасибо за подробный и интересный рассказ :co_ol:
Жаль, фотки чуть маловаты, хотелось бы большего размера и самих фоток по больше!

_________________
Ситроен Берлинго 2,0 HDI 2003 - продан
Hyundai Tucson 2.0 CRDI AT 4WD - продан
Renault Trafic 2009 2.5 робот


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 8 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
POWERED_BY
Русская поддержка phpBB
Яндекс.Метрика