citroen-club.info

Ситроен Клуб
Текущее время: 21 ноя 2018

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 8 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: ХМ зелений крокодил
СообщениеДобавлено: 13 июл 2014 
Не в сети

Зарегистрирован: 25 июн 2012
Сообщения: 26
Модель автомобиля: XM 2.0 Turbo CT 1995
Вопрос: 2
Вирішив завести бортжурнал свого ХМ-а. Може не собі так хоч людям буде, кого вчасно надоумить, що не варто такої машини брати, когось може зачепить, а що, я теж можу… Але в основному то щоб те до чого я дійшов комусь згодилось в кого вистачить терпіння прочитати «многа букаф».
З чого почати… ага, мабуть таки з початку… Є в мене братик, сітроеніст… Ярик, спочатку він мене трошки повідговорював на предмет брати гідравлічну машину, але після того як я заклав в бюджет всю гідравлічну систему в цінах з Іспанії ми наче зняли цю тему з обговорення і почали поглядати що ж там такого цікавого продається… Пару варіантів було цікавих, але мені подобався саме ХМ (не БХ і не Ксантія) і саме рестайл. Це значно звужувало можливості вибору і зупинились ми на машині з Павлограда, з форума (Алексей ХМ). Поїхали в Павлоград і в другій половині дня машина була вже знята з обліку і я вперше сів за руль свого ХМ. Якоїсь розкоші чи почуття ейфорії в чистому вигляді не було, почав потихеньку звикати до машини…. Перші кілометрів 10… Потім автомобільчик перестав реагувати на педаль газу і я офігевший почав шукати де б це стати так щоб і біля СТО сітроеновського, і нікому не заважати і ще велика куча думок…
Звичайно СТО сітроеновського гідравлічного, майже оригінального, але недорогого, протягом того як я котився, нам не трапилось, але трапився чоловічок який ремонтував трактори, чоловічок погодився подивитись…. Я звичайно прошу пробачення слізно в товариства що допустив тракториста до святого тіла ХМ-а, але як голова в небезпеці, то за волоссям не плачуть. А я сам на той час дивився на підкапотний простір як баран на нові ворота (стільки трубочок, шлангочків, проводочків і іншої фігні в одному обмеженому просторі я ще не бачив ніколи в своєму житті).
Ну факт в тому що чувак виявився більш менш грамотний (набагато грамотніший ніж він виглядав власне), ще й не лякливий і за пару кроків визначив що гавкнув бензонасос. Питання стало ребром…. я якось відчував п»ятою точкою що бензонасос на ХМ в сільпо не буде, і мабуть не буде навіть по всій Україні так щоб знайти за пару годин… І почав зразу шукати насос на СЕНС. З цим питанням я впорався досить швидко і десь через дві години ми вирулили з взаємними дякую від тракториста… Машина їхала добре весь шлях що залишився і це було навіть приємно))).
Поскільки ці події відбувалися вже більше двох років назад то звичайно журнал за цей час вийде трошки скороченим… потім через деякий час після чеків двигуна на високих швидкостях і пару разів загоряння лампи перегріву на трасі по незрозумілій причині мотор почав робити нерівномірно… Перевірка компресії показала 9,5;2;2;10. Питання знову стало ребром…. ще й набагато гостріше ніж з бензонасосом… Так як на діагностиці сказали раніше що гупає рейка, так як на Корчах сказали що гідравліка на трієчку… і так як загалом машина виглядала якоюсь такою зачуханою я б сказав… почали виникати думки про купівлю донора. Донор звичайно мав бути з таким же двигуном, також післярестайл, гідроактив і бажано такого ж кольору. Раптом прийшла мені допомога в рішенні… Двоюрідний брат автобусом коли здавав назад зім’яв мені капот, коландер і трішки крило… Це вже було занадто і я кинувся шукати донора. І, о чудо, знаходиться в Польщі така машина, зовсім недорого, «кожа-рожа», диски. Була дана відмашка… Поляк з доставкою, ще з переплатою там (хазяїн вибачте «вже все відремонтував» і запросив замалим не на штуку більше) вийшов так, що можна було купити машину тут з документами…. Ну та ладно, взяв Бог Івася, то хай бере і колиску…
Почались наступні дні, надзвичайно цікаві і пізнавальні коли йшла перестановка мотора. Була зима… додому я виривався на вихідні два рази в місяць ( у мене база ремонтів за 250 км від місця мого постійного перебування, з гаражем, інструментом і т.д.), з такою машиною я справи не мав, літератури не мав, електросхем не мав, мав тільки впертість і тверде рішення таки закінчити почату справу.
Під час розборки я виявив дуже багато нових видів електричних фішок, ті що з замками(фіксаторами) то навіть одну зламав поки дійшло до мене як же воно там функціонує… ну це якби одне з таких яскравих вражень… були і ще…
Виявив таки причину перегрівів і «чек» на високих швидкостях – радіатор інтеркулера був забитий пухом і всякою іншою сранню так, що через нього повітря майже не проходило. Так що рекомендую всім у кого є турбомотори бензинові раз в два роки знімати морду, радіатор кондиціонера, радіатор інтеркулера, і це все господарство промивати, продувати, випалювати – ну якби хто на що здатен по глибині жорстокості і підготовленості…. (на хвилинку, зняти радіатор кондиціонера тільки заправка його потім – 500 грн).
В кінці кінців на початку червня 2013 року перестановка мотора (все гамузом з навісним з усім) + рейки (розібрав, поміняв пильники кермових тяг, самі кермові тяги) була завершена і машина поїхала (дрібниці на зразок - пропало ближнє світло фар, якайсь там протитуманка і інше вже не вказую, бо до фіга було всього…)
Пару слів за поляка – машина мені здається зібрана на розборці з кількох таких. Хоч комплектація по він коду з українцем все однакове. Від чого я офігевав трошки то все, абсолютно все спрощене –
1. На українцеві задні протитуманки є, на полякові нема
2. На українцеві підігрів форсунок омивача є, на полякові нема
3. На українцеві передні протитуманки є, на полякові нема.
4. На Українцеві підсвітка підлоги при відкриванні дверей є, на полякові нема.
5. На українцеві датчик рівня омивача є, на полякові нема
6. На українцеві підсвітка дзеркала пасажира є (в сонцезахисному козирку), на полякові нема.
7. На українцеві всі двері з склопідйомниками, на полякові задні з «веслами»
8. На українцеві люк є, на полякові нема.
9. На українцеві трубопроводи пічки до середніх стійок є, на полякові нема.
Зате на полякові був «дедлокінх». Для тих, хто не знає, це така фігня…. Ого-го… це коли двері зачиняєш знадвору, а зсередини машини їх неможливо відкрити… Мабуть у французьких інженерів діти були дуже злобні і неслухняні, що коли залишити їх в машині то треба щоб вони не мали можливості відчинитися… (технічно для цього поставили ще один електромотор на кожен!!!! замок, і ще й поміняли розпіновку роз’ємів підключення дверей (мамко моя… це ж треба було додуматись… наче там мало пустих гнізд в тій фішці – майже половина з 23 пустує…). І ще на полякові була вбудована сингалка (оригінальна) і подушка для переднього пасажира. І круїз контроль присобачений з чогось, не знаю з чого. Хоча схоже з DK5 з автоматом… А, і ще… постійно ввімкнене ближнє світло фар було… може й переставлю собі з часом… як у нас вже півроку на трасі маєш їздити зі світлом, то дешевше зробити так, щоб ти фізично не міг забути його ввімкнути ніж штраф платити…
А ще на полякові був фаркоп, оригінальний, сітроеновський (я офігевший) і були диски що називають «Зендерами», що воно за зендер і в чому там крутизна, то я не знаю, але диски були реально гарні… набагато кращі за ті «Зендери» що я фотографії знаходив в інтернеті, ще й 16 радіусу. Ще й з «полочками» що я думаю для «хванатів» мінімум 200 баксів коштує… Жаль, що я не хванат…
Ну добре, що ж я все про погане… Поїхав Сітроен… о чудо… Виявилось підтікає рейка… Як так? Не підтікала на жодній машині? Лізу міняти назад… А рейку поміняти на ХМ-і без знятого мотора це виявляється дуже захоплива справа…. Вилазить вона тільки в правий бік, і наскільки я зрозумів тільки якщо зняти одне з кріплень (щось на зразок тяги – кузов – підрамник) і ще при цьому бажано щоб шланг на праву стійку не мав вставок з трубки – був повністю гумовий щоб можна було його згинати і пересовувати… Не буду розказувати скільки сивих волосин додалося на моїй голові, але рейка була таки знята… Вилазить вона зі зняттям датчика спідометра і з проворотом її керуючою машинкою вперед…
Потім за ці два роки вона була знята ще два рази… і ще й досі тече… мабуть це пороблено - хрін з нею…
За цей час з поляка був переставлений шкіряний салон, капот, передні крила, бампер передній задній, ляда багажника, всі двері. Ляпа трошки з кольором вийшла в українця ESY , а в поляка ERY. Дуже дико в око не кидається, але різницю видно. Ну зараз з старого залишились тільки задні крила і дах, так що вже й не видно наче.
Далі буду писати з фотографіями… це якось так все зразу що було раніше вирішив описати… Може щось ще деталізую з того що було…
Сьогодні наприклад поставив варіатор випередження запалювання на ГБО… працює… приємно… шість годин під машиною… але не дарма))
А, ще, недавно пробував відновити опору за допомогою клею для вклеювання автомобільних вікон – провалюється собака… ну то ще потім опишу… на сьогодні все, а то букаф аж занадто…

_________________
важкохворий - Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1995, ГА-2, ESY + Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1996, ГА-2, ERY - вночі плутаю)))


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: ХМ зелений крокодил
СообщениеДобавлено: 13 июл 2014 
Не в сети
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 08 авг 2012
Сообщения: 1075
Откуда: Закарпатье, г.Хуст
Модель автомобиля: XM V6, СX25
Вопрос: 2
Соромлюсь заппитати, але все-таки: де дівся той перший турбомотор??? :smu:sche_nie:

_________________
0934393111
0950347251
Є лексія, провірялка сфер, а також 2.7 гідросітроєни
Citroen-Ukraine.club


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: ХМ зелений крокодил
СообщениеДобавлено: 14 июл 2014 
Не в сети

Зарегистрирован: 25 июн 2012
Сообщения: 26
Модель автомобиля: XM 2.0 Turbo CT 1995
Вопрос: 2
Лежить в гаражі, чекає свого зоряного часу, я думаю там клапани згорівші на цих двох циліндрах, клапани вже є, але часу нема

_________________
важкохворий - Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1995, ГА-2, ESY + Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1996, ГА-2, ERY - вночі плутаю)))


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: ХМ зелений крокодил
СообщениеДобавлено: 22 июл 2014 
Не в сети

Зарегистрирован: 25 июн 2012
Сообщения: 26
Модель автомобиля: XM 2.0 Turbo CT 1995
Вопрос: 2
Сьогоднішній пост присвячений моїм приспособам для обслуговування автомобіля.
Був зроблений знімач для сфер, як тоді думалось, абсолютно надійний.
Вложение:
sphere_dism10.JPG
sphere_dism10.JPG [ 190.18 Кб | Просмотров: 4242 ]

Більш детально - шестигранник на 24, з одного краю з нього робиться вилка за допомогою свердлильного станка і свердла на 8. Свердлиться кілька отворів. Потім це все обробити напилком (або болгаркою) - з"єднати отвори.
Вложение:
sphere_dism11.JPG
sphere_dism11.JPG [ 126.34 Кб | Просмотров: 4242 ]

Але, як виявилось за допомогою інструменту нижче можна порвати багато ременів і не зірвати особливо закисшу сферу...
Вложение:
sphere_dism12.JPG
sphere_dism12.JPG [ 168.23 Кб | Просмотров: 4242 ]


Але метровим воротком я думаю можна зірвати більшість зйомників які продаються в магазинах...
А особливо закисшу сферу на гідроактив доведеться мабуть везти по СТО, хай пробують...

_________________
важкохворий - Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1995, ГА-2, ESY + Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1996, ГА-2, ERY - вночі плутаю)))


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: ХМ зелений крокодил
СообщениеДобавлено: 22 июл 2014 
Не в сети

Зарегистрирован: 25 июн 2012
Сообщения: 26
Модель автомобиля: XM 2.0 Turbo CT 1995
Вопрос: 2
Сферомірка... до неї я йшов майже рік... а фотографії вже виявляється вкласти не можу.. досягнуто максимальний розмір... Ну добре, будем взнавати що з цим робити далі...

_________________
важкохворий - Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1995, ГА-2, ESY + Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1996, ГА-2, ERY - вночі плутаю)))


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: ХМ зелений крокодил
СообщениеДобавлено: 23 июл 2014 
Не в сети

Зарегистрирован: 03 сен 2011
Сообщения: 86
Откуда: Киев
Модель автомобиля: Citroen BX 19 gti16V
Вопрос: 2
фотографії потрібно викладати на зовнішньому ресурсі, наприклад http://piccy.info/

_________________
Citroen BX 14е (150с) → Citroen BX 14е (BDY)
Citroen BX 19 gti 16v (d6C)


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: ХМ зелений крокодил
СообщениеДобавлено: 23 июл 2014 
Не в сети

Зарегистрирован: 25 июн 2012
Сообщения: 26
Модель автомобиля: XM 2.0 Turbo CT 1995
Вопрос: 2
Дякую за поправки, прошу пробачення якщо не все зразу вкурюю... обіцяю виправитись))

_________________
важкохворий - Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1995, ГА-2, ESY + Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1996, ГА-2, ERY - вночі плутаю)))


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: ХМ зелений крокодил
СообщениеДобавлено: 23 июл 2014 
Не в сети

Зарегистрирован: 25 июн 2012
Сообщения: 26
Модель автомобиля: XM 2.0 Turbo CT 1995
Вопрос: 2
Отже, сферомірка....
Изображение
Манометр виробництва склоприбор, був куплений десь рік назад, ціну точно не памятаю, але здається щось біля сто гривень...
Домкрат щось також гривень 100-150.
Изображение
Був залишений стандартний шток, викручена з нього середина і під різьбу в ній замовлена втулка (100 грн робота токаря, матеріал... хз, мені на шару був... але думаю гривень 30)
Изображение
І безпосередньо при перевірці довелося підпирати чимсь сферу (в принципі я думаю там сам шток не вистрелить але про всяк випадок) при накачуванні - бо вона хоче вилізти наверх)))
Изображение
в сферомірку було залито ЛХМ, всі різьбові з"єднання ущільнені мідними або алюмінієвими кільцями. Кільце під сферу було куплено (вірніше відібрано нахальним чином в батька) з Камаза з насоса підйому кузова. Проблеми - не сподобалось ЛХМ штоку нагнітання тиску - тече, але тече тільки в ненавантаженому стані (не під тиском). І також - бурт на втулці під приєднання сфери для кільця - дуже важливо. В моєму випадку токар не знаю яким чином зам"яв з двох сторін цього бурта (на фото видно). Кільце при накачуванні вичавило і зробило багато бризків ЛХМ. Я його потім молотком підрівняв ці бурти - поки наче тримає, але мабуть доведеться підварити і проточити знову посадочне місце під кільце. Може ще потім відріжу половину штока, щоб не стирчав так далеко. А так... тьфу тьфу... я задоволений

_________________
важкохворий - Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1995, ГА-2, ESY + Citroen XM 2.0 Turbo CT, Y4, 1996, ГА-2, ERY - вночі плутаю)))


Последний раз редактировалось GreaseMonkey 24 июл 2014, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 8 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
POWERED_BY
Русская поддержка phpBB
Яндекс.Метрика